Akkor is legyen tavasz!!!



Én február közepén, egy tavaszias napon eltettem a télikabátomat, mondván "vége a télnek"!
Persze azóta se jön a tavasz, sőt....

De nem adom fel, ha nem akar jönni, akkor én megvarrom! (megvárom);-).






Megjegyzések

  1. Nálunk tegnap újra hó lepett be mindent. :o( Jó lenne, ha ezek a csodás neszeszerek meghoznák végre a tavaszt! Gyönyörűek a színeik!

    VálaszTörlés
  2. Ha sokan és erősen vágyunk rá, elűzzük a telet, már nincs sok esélye.
    Ez a kis nyelvbotlás tetszett, "megvarrom"..és a neszeszerek is!

    VálaszTörlés
  3. ez a halványlila igazán maga a tavasz!

    VálaszTörlés
  4. Szép tavaszi színei vannak a nesziknek! Hát már én is nagyon várom, hogy végre tavasz legyen, rügyezzenek a fák, és csicseregjenek a madarak. De mindennél jobban vágyom már a tavasz illatára!

    VálaszTörlés
  5. Itt is szakadt a hó egész éjszaka, még reggel is olyan télszaga volt a levegőnek. Mostmeg kimegyek, és tavasz van!!!
    Lehet, korábban kellett volna írnom ezt a bejegyzést.:-) (vagy ne kiabáljam el, úgy mint febr.-ban?)

    VálaszTörlés
  6. Tavasz lesz hamarosan,ha ennyien akarjuk!:)
    Nagyon kedvesek a kis neszik,a horgolt virágok pedig tündériek!:)

    VálaszTörlés
  7. Bubsza, IGEN!
    Nagyon akarhattuk és sokan akarhattuk, mert ma reggel már tényleg érzem a tavasz illatát!

    VálaszTörlés
  8. Most tényleg egészen tavaszi színe van a napsütésnek, de vasárnapra megint hideget és szelet ígérnek... talán az végleg elfújja a telet...(én ebben bízom). jaj, és a neszeszerek nagyon szépek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések