Magok



Láttatok már ilyen szépet?
Vámházkörúti Vásárcsarnokban lévő TÁJBOLTban (Élő Tisza) lehet ezt a gyönyörűséget kapni. Hamarosan gyógynövényes változatban is lesz!





Megjegyzések

  1. Réka! a link nem műxik....nézz utána lécci :))

    VálaszTörlés
  2. Igen köszönöm, remélem sikerült rajta javítanom!

    ui: ugye milyen szép?!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez tényleg meseszép csomagolás! :D De jó, hogy ilyen is van!

    VálaszTörlés
  4. Réka,Én a Csarnokba járok fél éve, ilyen boltot keresek és nem találtam sehol. A képek alapján nem is tudom merre lehet ez a tájbolt...A Cserpeshez képest merre van? Köszi, Zs.

    VálaszTörlés
  5. gratulálok, nagyon jó az ötlet is

    VálaszTörlés
  6. A bolt helye: C-III/2.
    (Középtájon, a dunai oldalon.)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Kedves Névtelen, de tényleg! Elfeljtettem ezt az információt megosztani Veletek!
    Mindig elkél egy segítő kéz!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, tegnap délután voltam a Csarnokban, megtaláltam a boltot. Viszont eladó nem volt a boltban, egy idős házaspárral vártunk ott egy darabot. Én meguntam, eljöttem. remélem legközelebb (szombaton) sikerül ott vásárolnom :-)

    VálaszTörlés
  9. Milyen jó, hogy közzétetted, köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Én láttam, sőt vettem is vagy egy hónapja magunknak! :-))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések