Reggeli kávé


Lelkes tanulója vagyok Zelnice festős tanfolyamának.
Íme az első óra tananyaga, a kávézaccal festett fonal.


Megjegyzések

  1. Meglepően élénk színű lett. Hogyan érted el ezt a sötés árnyalatot?

    VálaszTörlés
  2. Tündérlátta, szerintem azért lett barnább, mint ahogy arra én is számítottam, mert aránylag sok zacc jött össze,(sajnos nem mértem le.-2hét, napi 2x/3x-i főzet. )és csak 10 deka fonalnak valót festettem meg vele. Ja és hagytam a lében kihűlni.

    Csipkebogyó, köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Réka! Egy régebbi bejegyzéseddel kapcsolatosan szeretnék tőled kérdezni. Megírnád, hogy azokat a vadvirágmagokat pontosan hol vetted a Vásárcsarnokban? Mert én már végigjártam, de sajnos nem sikerült beszereznem! :( Egyébként gratulálok a munkáidhoz és a blogodhoz, öröm hozzád betérni! :)

    VálaszTörlés
  4. no, ez meglepett. ilyen árnyalatot kávéból...azt hittem hagyma volt a tettes :-)

    VálaszTörlés
  5. Kedves "névtelen".
    A bolt helye: C-III/2.
    (Középtájon, a dunai oldalon.)

    Zelnie, szerintem a zacc arányaiban több volt, mint a megfesteni való gyapjú.

    VálaszTörlés
  6. réka, gyűjtsed a barkákat, én ma pancsoltam a mogyoróval, valami eszméletlen barna lenek lettek!

    VálaszTörlés
  7. Közben sikerült megszereznem a portékát, nagyon örülök neki, köszi, hogy megosztottad a blogodon!
    Áldott szép Húsvétot kívánok!:)
    Zsuzska

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések