AKCIÓ



Az átlátszó karikák (kissé opálos) a mai naptól 350 Ft / pár áron rendelhetők meg. Amíg a készlet tart!
(A karikákból utánnyomás már nem várható.)
Megrendelés ITT!



Megjegyzések

  1. Szia!Engem érdekelne pár-pár:)Hová írjak?Glória

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Én is érdeklődnék utánuk...
    Mekkora az átmérő ?

    VálaszTörlés
  3. én is szeretnék 2 párat, kipróbálnám milyen vele a táska, ilyenem még nincs. hozol majd nekem egyszer? köszi! :-))

    VálaszTörlés
  4. Réka, én szeretnék három párat, esetleg négyet, jó, legyen négy, hová írjak neked címet?

    VálaszTörlés
  5. Gloriart, igen megkaptam.

    SDAnita, 15 cm. http://katbo.blogspot.com/p/taskaful-karika-rendeles_01.html

    Kriza, igen, félreteszek a találkozónkig.

    Zaza, katbo25@gmail.com Itt pontosítsunk.

    VálaszTörlés
  6. Én kérek 3 párat. Írok én is a mailedre..Köszi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések