Blogajánló



Nem hagyott nyugodni az a baklövés, amit elkövettem!
Nem dokumentáltam Zsófi lányom munkáit. Annyit mindent kiadott már a kezéből, és az évek folyamán annyit változott a stílusa, sajnálom, hogy nem foglalkoztam vele.
Ráadásul a rokonoknak és barátoknak (kik annyira szeretik Zsófi rajzait), sem tudunk mindent megmutatni a nagy távolság miatt.
Tudom, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze, és hogy mindenkinek a maga gyereke a leg...., de én úgy gondoltam, hogy mégiscsak segítek Neki elindítani ezt a blogot, már csak vezetnie kellene, mint egy "munkanaplót".
Pillantsatok be Hozzá....


Megjegyzések

  1. Hány éves is Zsófi?
    Kedvencem a Busójárás füzete:)

    VálaszTörlés
  2. és milyen jó, hogy ajánlottad...nekem bizony le vannak fűzve a leánykám rajzai, még a kukából is kibányásztam az összegyűrt fecniket, egyrészt mert zseniálisan rajzol ő is, másrészt pedig valóban, minden szentnek maga felé :)

    VálaszTörlés
  3. csodás dolgokat csinál a lányod, gratulálok, és kösz, hogy ajánlottad élmény volt nála járni!
    én is megtartom a fiam (és persze a többi gyerekem válogatott) rajzait, ő is jól rajzol - most vagy mindannyiunk gyereke jól rajzol, vagy mindannyian elfogultak lehetünk! :-))))

    VálaszTörlés
  4. Csudahelyes figurák! :) Biztosan sikerülni is fog a terve, és remek illusztrátor lesz! :)

    VálaszTörlés
  5. Rendkívül tehetséges kislány, érdemes lenne fejleszteni! Nagyon büszke lehetsz rá!!!!

    VálaszTörlés
  6. Reka, ezek durvan jok! Nagyon ugyes!!!

    VálaszTörlés
  7. :), megint csak az alma meg a fája ...
    Graulálok Zsófinak és Zsófihoz!

    VálaszTörlés
  8. Julcsi, Zsófi 11 éves. (most)
    Igazából azt nem tudom, hogy merre is legyen az előre. Elvittem egy rajztanárhoz, járt is egy darabig,de nekem kezdett nem tetszeni, hogy a rajztanár a saját stílusát kérte Zsófitól is. Ezért aztán nem járt oda évekig.
    És érdekes, de miután abbahagyta hetekig nem rajzolt semmit, de szerencsére aztán ez elmúlt, és újra életre keltek a lényecskéi.
    Azt hiszem egy darabig nem keresek újabb rajztanárt.

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok Zsófi lányodhoz!!:)
    Nagyon tehetséges kis hölgy,ne hagy elveszni a nagyvilágban!!:D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tehetséges, biztos sikerül a terve és illúsztrátor lesz! Öröm volt nála lenni, imádom a kis figuráit. Én is gyűjtöm a lányom rajzait, azt már most tudom, hogy nem lesz nagy tehetség, de nekem akkor az ő rajzai a legszebbek!

    VálaszTörlés
  11. KÖszönöm az élményt, hogy megnézhettem Zsófi műveit!

    Nagyon - nagyon tetszenek, egytől egyig. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések