Helyzetjelentés a veteményeskertből


Ahhoz képest, hogy az idei év ezidáig elég száraznak tűnik, nem sok esővel ajándékozott meg eddig bennünket a természet, a vetemény elég tetszetős képet mutat.

Krumpli, spenót, retek utója (már nem finom), hagymák, répák, és elől a sóska:






Másik nézetből, háttérben a mongol jurtánk. (osztálykirándulás lesz nálunk, ebben és sátrakban fognak majd aludni a gyerekek)


Hátsó veteményben karalábé, cékla, paszternák, mángold, káposzta, brokkoli.
Oldalt paradicsomok,
hátul spárgatök, sütőtök, uborka és cukkini.




virágzik a krumpli.






Megjegyzések

  1. szép, és nyilván sok munka.
    bp vagy nagykörű?

    VálaszTörlés
  2. nagyon!!!!
    Nagykörű, én már pesten nem bajlódom a kerttel, annyira vacak a föld. Elég nekem a nagykörűi vetemény.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a kerted! Hogy van még erre is idő? :) Ezerrel pörögsz :D

    VálaszTörlés
  4. De jó látni! Csodás a kerted. Csak irigykedem:-D Persze nem igazából, de én is próbálkozom és hát...még nincs ilyen látványban részem.

    VálaszTörlés
  5. a paradicsomok mellett minek vannak ott a pet palackok?

    VálaszTörlés
  6. Hencsilli, ahogy már mondtam, "egy életben próbálok meg kettőt élni". És tényleg nem könnyű, de a veteményt imádom, és ha ott nem lehet ahol élek, mert olyan vacak a föld, akkor ott kell csinálnom, ahol elvileg csak pihenni járna az ember. Hát mi ott sem pihenünk.

    Csilla, nem szabad csüggedni. A fáradságos munka meghozza egyszer a gyümölcsét.

    InSay, mivel hétközben mi Pesten vagyunk, így oldottam meg az öntözőrendszert. Alul az üvegeket kifúrkáltam, ezeken keresztül szivárog a víz a gyökerekhez.

    VálaszTörlés
  7. hű, mekkora kert, van mit tenned. csodás látvány!

    VálaszTörlés
  8. Takaros (nem)kis kert! Megértem a lelkesedésed én is hasonló cipőben járok,csak nem ilyen nagyban és szerencsére nem kell ilyen messzire mennem. De nincs is annál jobb ha az ember a saját munkája gyümölcsét fogyaszthatja és teheti a családja elé az asztalra.
    Minden elismerésem a gyönyörű kertért.

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok, nagyon szép a kerted! A gaz ott elkerüli az ágyásokat?? :)) Nálam ez végeláthatatlan munka a szárazságban is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések