Kecsketejes

Már egy ideje pihenget életem első kecsketejes szappana.
Szintén csak és kizárólag családi használatra készültek. Valahogy kicsit félek attól, hogy idegennek adjak belőle. Nem bízom e téren magamban.
Azt gondolom, hogy azok, akik  házi szappanokat árulnak, biztosan profibban készítik őket.



Érdekes, hogy ezeknek maradt a közepén egy ovális folt, mintha még nem lennének "készen", de már több mint egy hónapja pihennek.
Mindenesetre mostmár befogtam az elsőt.






Megjegyzések

  1. Réka, ez gyönyörű! Érezni lehet a látvány alapján, hogy tökéletes tápláló-ápoló kincs született a kezeid között!:))) Ne hagyd abba!:)))

    VálaszTörlés
  2. Én biztosan vennék belőlük, egész egyszerűen így "tökéletlenül" tökéletesek:-) Az a folt a közepén teszi teljessé legalábbis nekem:-)
    Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  3. csodásak,a recsptet elárulod ,HOL VESZED A NÁTRONLÚGOT?CSÓK ZITA

    VálaszTörlés
  4. Mennyire guszták! Mondanám, hogy hozzál belőlük a jövő héten:((

    VálaszTörlés
  5. Hogyan készíted?
    Áruld eeeel!:)

    VálaszTörlés
  6. A lúgot a József körúton veszem a Vegyszerboltban.
    Recepteken folyamatosan alakítgatok, nincs még meg a tuti.
    A szappankészítő fórumokat szívből ajánlom minden érdeklődőnek.

    Eszterda, nem hagyom még abba az biztos, mert hihetetlen praktikus egy elfoglaltság.:-)

    Julcsi, ne is mond!!! de majd legközelebb!

    VálaszTörlés
  7. Réka, én még soha nem használtam ilyen szappant, pedig sokan dicsérik.A kecsketej nem nagy barátom, de ebben a formában...talán. Ha mégis nagyüzemi gyártásba fogsz, gondolj rám.
    ...És a veteményeskerted! Jaj!!!

    VálaszTörlés
  8. Adri, pedig tényleg csak ajánlani tudom, mármint a kecsketejes szappanokat. Zsófinak olyan száraz viszketős (halkan - ekcémás) volt a bőre, és csodákat tett vele.
    Természetesen, ha a tesztelés pozitív eredményt hoz, azért ismerősöknek merek majd belőle adni!:-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek!!

    Én is készítettem kecsketejes szappanokat, és hasonló "tünetet" mutatott, mint a tiéd: ovális folt a közepén. Ahogy utánaolvasgattam, talán a túlmelegedés okozza ezt - a kecsketejes szappanok hajlamosak rá, sajnos - főleg a nagy tömbszappanok. Én azóta próbáltam kisebb formákban és ott nem tapasztaltam hasonlót!

    A mi szappankáink még az érési stádiumban vannak, a minőségükről így nem tudok szólni, de bízom benne, hogy ezek az oválisok nem rontanak a szappan ápoló tulajdonságain!

    VálaszTörlés
  10. Tényleg, a kisebb formába öntött savós szappanokon nem lettek ilyen olvális foltok.
    A túlmelegedésre pedig figyeltem, de biztosan az a baj, amiről írsz, mert a pihenésük elején egészen hidegen voltak, tehát a széle gyorsabban hűlt, nem tudott a tej megégni benne.
    köszi

    VálaszTörlés
  11. Nekem tetszik benne a folt. :)

    Az én szappanjaim sokszor nincsenek még készen egy hónap után. :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések