Madaras






Hasonló táskát már biztosan varrtam, mert nem tudok kibújni a bőrömből, mégis új "tervezésnek " éltem meg.
Az anyagot, már évekkel ezelőtt festettem, mostanáig várták, hogy legyen már valami értelme a létüknek.  
 Az applikált minta filcesített pulcsiból készült (Zelnice után szabadon) , amit szintén megfestettem, hogy legyenek színeim. 



Annyi anyagom maradt csak, amiből ezt a kis tárcát  még el tudtam hozzá készíteni.




Sógornőm kapta ajándékba, Katica most csak modellt állt nekem!








Megjegyzések

  1. Nagyon helyes! Lányom szerint kicsi kék mesemadaras!

    VálaszTörlés
  2. Micsoda lány! Micsoda tárka!! Látom mennyire élvezi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szep lett es gratula kephez.:)
    Lanyaimrol szeretnek ilyeneket,tehat hogy csak egy egy targy szine legyen lathato,a tobbi pedig fekete feher...
    Tudsz nekem segiteni...?
    betikarauski@gmail.com
    Elore is koszonom.:)

    VálaszTörlés
  4. Ajándékba varrtam a sógornőmnek, de persze kellett volna mindnek!

    Bernadett, Picasa 3-at használok.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a táska,de hát szép kislánynak szép táska jár!!!:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések