Mese - tarisznya








Tényleg nem vagyok valami termékeny az utóbbi időben. Ez a rossz érzés is fokozza azon örömömet, hogy újra egy jó kis lelkes csapat tagja lehetek.
A legutóbbi összejövetelünkön el is kezdtük készíteni a " Mesetarisznyákat ", amit nagy lelkesedésemben még aznap be is fejeztem. Tele voltam tervvel a többi tarisznyát illetően, aztán azóta se történt ezügyben semmi. Nem varrtam többet (még), úgyhogy nem várok tovább, mostmár megmutatom, hogy lássátok, azért lassan, keveset, de varrogatok.



Megjegyzések

  1. ...én pedig nagyon örülök:-)...
    és Boldizsár Ildikó és a gyerekek nevében is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. nagyon édes lett! ne aggódj, én hónapok óta alkotói válságban szenvedek, néha ugyan varrok, de úgy kell erőltetnem, h nekilássak. úgy látszik, ragadós a dolog...

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy elkészült!

    Madaras, szép napokat neked!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, stílusos.
    És megadja a szükséges lökést, hogy az enyém is elkészüljön mert úgy néz ki, hogy valami anti-krea vírus kóborol a levegőben :).

    VálaszTörlés
  5. Colette, én is örülök, mert ez a nemes cél végre a varrógép mellé ültetett!

    Jaj de jó, megnyugtattatok!
    Mármint, hogy nem vagyok az alkotói válság terén egyedül.:-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Az én tarisznyám is azóta várja a befejezést...

    VálaszTörlés
  7. Aranyos a tarisznya.
    Írtam mailt, légyszi nézd meg.
    Gajzágó

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések