Vívódom...


Nem tudom, hogy most mi a helyes!!!
Komolyan...
Mit csináljak, hogy ne tűnjek nyomulósnak, de hát ha az egyik lányról szóltam, nem tehetem meg, hogy a másikról nem ejtek egy szót sem.

Nem tudom, hogy mi lelte Őket, de ha már úgy gondolták, hogy közszemlére teszik a műveiket, én már csak megtehetem, hogy szólok Nektek, nemigaz?


Megjegyzések

  1. semmi okod a vivodasra! nagyon joszemu, ugyes lanyaid vannak, akik ha szeretnek igenis meg kell mutatni a munkajukat.
    tegnap Daninak megmutattam Zsofid rajzait es egeszen elcsodalkozott, majd fogta magat es egy orara elvonult rajzolni, meset irni. igy megy ez es az jo, ha tudunk peldakepeket mutatni a gyerekeinknek.

    VálaszTörlés
  2. ja es azt nem meseltem, hogy azert mutattam meg, mert valami hosszu fulu allatot rajzolt epp. reszben ennek is volt koszonheto a meglepodes, de joreszt a rajzok minosegenek.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem az a legkevesebb, hogy bemutatod Őket. Szerintem mi, akik Téged olvasunk, szívesen megnézzük a lányaidat is :)

    VálaszTörlés
  4. És milyen jól teszed! Nagyon tehetségesek! Engem megérintettek mindketten!

    VálaszTörlés
  5. Katbo! Én nagy örömmel nézem a lányaid blogjait! Micsoda fotók, te jó ég! Csodásak....

    VálaszTörlés
  6. Kedves Réka, szeretettel gratulálok a családodhoz! :)

    VálaszTörlés
  7. Mind a kettőt köszönöm, végigböngésztem én is a rajzokat, fotókat, jól esett! :-))

    VálaszTörlés
  8. Az ember mindig a gyerekeire a legbüszkébb, és ne tessék vívódni, mi örömmel nézegetjük a rajzokat és fotókat!

    VálaszTörlés
  9. Tényleg nagyon köszönöm a kedves szavaitokat.
    Kicsoda, de jó ezt hallani!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Ezek a fotók! Beájultam! Nagyon szépek! A másik blogot tegnap csodáltam! Sokszor fogom ezután is!

    VálaszTörlés
  11. Szuper érzéke van a fotókhoz!
    Hova fog fejlődni ez a lyány...:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések