Minden energiám leköti


Na jó, ha nem is mindet, de nagyon sok energiámat elviszi most a kert és "gyümölcseinek" folyamatos tartósítása. Cukkinik, tökök, mángold termésünk  egy részét már lemélyhűtöttem.
Meggy és cseresznye is már készen van.

Az autóban azért szorgalmasan horgolok, nemsokára tudom már mutatni is.
De varrnom is kéne...és itt a nyáriszünet is!
Húúú, na rajta!

Spárgatök:




uborka:


"csenevész" zellerek:


mángold:


újzélandi spenót:


céklák:


paradicsom:




hagyma, répa, krumpli:


sóska:






Megjegyzések

  1. azért te valami irgalmatlan sokat dolgozhatsz itt ezekkel a gyönyörűségekkel, elismerésem!

    VálaszTörlés
  2. Emelgetem nem létező kalapomat!! Ez nem semmi kert! És megint nem láttam gazt!!!! Az hogy van?? Nagyon szép a kerted! A feldolgozás tényleg rengeteg időt elvesz(ki sem látszottam a földieperből pár napig),de aztán később olyan jó előkapni egy doboz vagy zacskó fagyasztott saját termést. Az én első cukkinim még nagyon mini, de hétvégén már lehet sütögetni! További örömöket kívánok a kertedhez!!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szép a kerted! Minden elismerésem!Rengeteg energiát igényel,amit vissza is kapsz akkor,mikor eszed a friss,ropogós,üde,saját termésű zöldségeket!Legyen sok örömöd a kertedbe!:)

    VálaszTörlés
  4. Jövőre most már nekem is lesz kertem, az tuti, mégha mást sem csinálok egész nyáron, legalább lesz mit enni a sáskahadnak (gyerekek), a télen. Az újzélandi spenótot ugyanúgy használod, mint a másikat?

    VálaszTörlés
  5. Hűű,az a mángolt!! Nagyon szép az egész.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép kis kerted van,elismerésem!!!
    Most hogy nézegettem a képeidet még jobban hiányzik a kertem.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen gondozott kert és elhiszem, hogy nem nagyon marad időd mellette semmire....

    VálaszTörlés
  8. Gyonyoru a kerted!Viszont a mienkhez kepest nagyon elorehaladott az ido nalatok.Nalunk alig viragoznak .

    VálaszTörlés
  9. Csinos kis kert, jó rajta szemet legeltetni :-)
    A műanyag ásványvizes palackokat mire használjátok?

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok a kertedhez! Nekem ennél sokkal kisebb van és csak annyit termelünk benne, amit egyből meg is eszünk. De az is mennyire nagy öröm és milyen finom! Ebben az évben van először mángoldom és keresem hozzá a recepteket-köszi a tippeket! Ha lesz időm és egyszer ki lesz gazolva az egész, akkor Én is teszek fel képeket. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések