Nagyis kendő


Elkészültem a "nagyis" kendőmmel, ami bármennyire is tetszik nekem, asszem mégiscsak Zsófinak adom, mert annyira szeretné!












Ebből a fonalból horgoltam, ami abszolult ellágyulás volt tőlem, mert 100% Acryl. Itt állnak halomban a gyapjak, fonom a természetesnél természetesebb fonalakat, erre meglátom ezt a két színt egy cérnavásárlás kapcsán, és nem tudok nekik ellenállni.

Na szép eset, mondhatom.:-)



Megjegyzések

  1. Biztos pihe-puha és könnyű is, ami nem utolsó szempont! Ezzel a mintával jó az acryl is! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez fonal tényleg nagyon finom, bármennyire is nem természetes. Én is dolgoztam már vele.

    VálaszTörlés
  3. Ez a fonal tényleg csábító ám! Ha hiszed, ha nem nekem is sikerült ellágyulnom, mellény készül majd belőle.

    VálaszTörlés
  4. szeretem, ha valaki nem sznob!;) a kendő meg szép, pont.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések