Néptáncos szoknyák


Inkább csak sok volt, mint bonyolult, ennek a 25 db szoknyának a megvarrása. Az ovis néptánc csoportnak készítettem.



Megjegyzések

  1. en angyalka ruhat varrtam tavaly 20-at(?) es a vegen az jart a fejemben, hogy en komplett hulye voltam, mikor megigertem... aztan iden mikor szoba jott, hogy megint fellepnek, gondolkodas nelkul mondtam, hogy ha barmi kell megvarrom:-)
    Van abban valami baromi jo erzes, mikor ezek a kicsik abban allnak a szinpadon, amit az ember csinalt nekik.

    VálaszTörlés
  2. Kriszta, irigylem a szorgalmadat. Az angyalka ruha mégsem egy egyszerű szoknya.
    Az utolsók varrásánál és is azt mondtam magamban, hogy én ilyet soha többé, de amikor átadtam a szoknyákat, felajánlottam a vezető óvónőnek, hogyha esetleg kötény is kellene, azt is szívesen...
    na erről ennyit!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések