Piros


Katicának varrtam tegnap az évzáró ünnepségükre egy piros szoknyát.


A csavart rózsa nem sikerült valami jól, de végülis a szavazás eredményeként rákerült a szoknyára.






Megjegyzések

  1. Nagyon szép! Ilyenkor sajnálom, hogy nincs egy kis szoknyásom nekem is! :))

    VálaszTörlés
  2. Nem sikerült jól???? Én nem így látom.Igenis csodás!

    VálaszTörlés
  3. A szoknya nekünk is tetszik, ahhoz képest, hogy piros... :-)

    Julcsi, A rózsát múltkor nem tudtam megtanulni, de a legközelebb biztosan megkérlek, hogy mutasd meg!

    VálaszTörlés
  4. igen, en is felvennem, meg akkor is ha piros;-) az a rozsa meg engem is mar nagyon foglalkoztat, majd megmutathatnatok, hogy kell csinalni.

    VálaszTörlés
  5. Igen, kérünk egy rózsa-tutorial-t, ilyennel én is meg volnék elégedve.

    VálaszTörlés
  6. az én lányom is julcsis rózsával fog ballagni ma délután :-) (nem, nem vagyok hajlandó egy ovis ballagásra hatalmas csokrokat csináltatni, pláne, h ő nem is igazán ballag, lévén marad még egy évet, de az a Julcsi-féle éppen megfelelő egy kicsilánynak a ruhára tűzve)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések