A pöttyös az igazi...





Az már csak részlet kérdés, hogy kicsik-e a pöttyök, vagy nagyok?



Megjegyzések

  1. POnt jók! A táskán nagyok, a rózsán kicsik. MIlyen bájos!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez aztán a pötyi!! Nagyon telipöttyös!!

    VálaszTörlés
  3. Csudajóóóóók lettek!!:DD
    Nagyondenagyon elfogadnám:DD
    (elárulod hol lehet ilyen anyagokat venni?)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, ez de gyönyörűűűűűűű!:)

    VálaszTörlés
  5. Hát persze, hogy a pöttyös az igazi!!!!
    Nagyon jól sikerültek!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bájosak, nőiesek, szépek, divatosak, parktikusak...és még sorolhatnám. Gratula! Egy baj van: a Fróninak nincs ilyen! :( Nagyon ügyes vagy!!! :))

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon helyesek! Ha nekem is lesznek ilyen karikáim, mindenképp szeretnék egy hasonlót varrni! A leírásodat már tanulmányoztam :)
    A rózsáid is nagyon profik, szépek!!

    VálaszTörlés
  8. kicsi pötty is, nagy is édes-kedves-bájos, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen mindenkinek!

    Melinda, több helyen is láttam már ezt az anyagot, én asszem a "Hunyadis fiúknál" vettem. (Cserhegyi és társa.

    Karina, karikáid lesznek, viszem majd!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szepek a taskak!A rozsak kulonosen tetszenek rajta, mi a titkod?:)Nekem egyelore nagyon nem mennek a textilviragok:(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések