Ráncolunk (táncolunk) és a szoknya

Talán nem tudjátok mindannyian, ezért megmutatom, hogy hogyan is kell SZÉPEN ráncolni.
(Évekkel ezelőtt jártam egy ruhavarró tanfolyamra, nekem kell, hogy megmutassák)

Szóval két varrással kell készíteni a ráncolást. Miután a kívánt méretre húztuk össze az anyagot, apró öltésekkel varrjuk a két varrásvonal között a másik anyaghoz.
Így nem fog elcsámpulni a ránc, mert tartja a két varrásvonal. 
Aztán az alsó segédvarrást kihúzzuk. A felsőt nem muszáj.

ráncolunk:       


táncolunk:


és a szoknya:

Na itt aztán pont nem alkalmaztam ezt a technikát, mert este 1/2 10-kor ültem le megvarrni. Ez a fazon gyorsan megy, de ennek ellenére nem volt már energiám erre a plusz feladatra sem.



A szoknya méretei : (Zsófi 152 cm magas)
1. csík: 110 cm x 17 cm
2. csík: 150 cm x 27 cm
3. csík: 230 cm x 22 cm




Megjegyzések

  1. Milyen ügyes vagy!!!!Nagyon tetszik a szoknya és köszönöm,hogy megmutattad a trükköt.
    A Tánc a hóban az egyik nagy kedvencem.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a szoknya! Varrni nem tudok, ez a zene viszont nekem is az egyik kedvencem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik hogy ilyen színes lett a szoknyád!
    Nagyon jó ez a technika, talán egy hónapja olvastam valamelyik varrós blogon, s jó hasznát vettem, mert ugye én ilyen tanfolyamra mindig csak szerettem volna menni, de az időt sajnáltam rá. Aztán 1 hete ki is próbáltam amikor két szoknyát varrtam.

    VálaszTörlés
  4. en meg mindig fazom a huzott szoknya varrastol, pont mert 3 szor kell vegigvarrni:-) van meg rancolo talpam is, ami persze tok hasznalhatatlan... de megfogadtam iden varrok magamnak egyet! es most meg is adtad a lokest.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a magam és a zene nevében is! :-)))
    BCili, nagyon édes a kis pöttyös ruhácska is!
    Kriszta, igen ez a három varrás kicsit macerás, de a végeredménye olyan szép lesz!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a szoknya, a trükköt köszi szépen. Olyan kis aranyos a pöttyöktől. A Ghymes zenekart imádom, elvégre felvidéki vagyok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések