Csipkefonal


Rikker féle gyapjú csipkefonalakat festettem a múlthéten.

Vöröshagymával:





Bársonyvirággal (Büdöskével) :




Bodzabogyóval:




és festettem három motringot mesterséges festékkel is:






Megjegyzések

  1. A természetesek jobban tetszenek, de én már csak ilyen vagyok. A bodzabogyós különösen szép színt adott.

    VálaszTörlés
  2. Hm, de szépek, köszi az inspirációt!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! Nekem is a bodzás tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  4. a legutolsó, az valami álom...hozzá lehetne jutni valahogy?

    VálaszTörlés
  5. Mind nagyon szép, de az a bodzás, az valami mesés!

    VálaszTörlés
  6. Én is gondoltam megírom melyik a kedvenc, de nem tudok dönteni...mind tetszik!!!

    VálaszTörlés
  7. szerintem a termeszetesek tenyleg jobbak, de csak mert te is azt szereted:-) azert vicces, mert elvileg a mesterseges az elenkebb, te pedig a hagymaval olyan csodat festettel, hogy festek legyen a talapn, ami azzal versenyezni tud:-)

    VálaszTörlés
  8. Hmmm, a sárga színért alapból nem vagyok oda (bár az a sötét rozsda hagyma azért elgondolkoztatott) de az a bodzás lila...mmmmmm....

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Sajnos a vásárban nem volt akkora sikere a fonalaknak, mint itt!
    Úgylátszik az emberek leszoktak a kézimunkázásról.
    Nem tudom még mit csináljak velük, de valószínű felteszem őket a MESKA-ra.
    Nagy varázslás ez a "festőnövényezés".
    Lehetetlen két egyformát festeni!
    Enigma, pontosítsunk.

    VálaszTörlés
  10. Ezek gyönyörűek egytől egyig! Hadd kérdezzek, ugye nem titok: a bodzához és a büdöskéhez tettél-e valamilyen pácanyagot?
    A vásárban nem a fonalakban volt a hiba, ez egész biztos!

    VálaszTörlés
  11. Köszönet ezért a bejegyzésért! Remélem, nem bánod, de linkeltem a saját blogomon, mert nagyon tetszett. A bodza talán a legszebb, pedig nem is szeretem annyira a lilát. De a többi is igazán szép. :) A kis "melír" a természetes fonalakban szándékos (és ha igen, vajon hogyan érhetem el? :)), vagy csak nem lett teljesen egyenletes a festés? Remélem az utóbbit, mert akkor kezdő fonalfestőként is biztosan el tudom érni ezt a hatást. :)

    VálaszTörlés
  12. Ó, és még egy kérdés, még ha kicsit szégyellem is, mert biztosan buta kérdés... A büdöskének melyik részét használtad fel a festéshez?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések