Füzetek


Ezidáig Zsófi útmutatása szerint kötöttem be azt a pár füzetet, illetve fényképalbumot, amit eddig ajándékba készítettem.
Ezeket a füzeteket most úgy bugyoláltam be, hogyha betelnek, új füzet is bújtatható legyen a ruhákba. Akár a régi mögé.




Megjegyzések

  1. Meseszépek!!!Biztosan nagy sikerük lesz!

    VálaszTörlés
  2. Gyonyoruek.:)Koszonom a tutot.:)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szépek, finomak. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!
    Olcsó, jó minőségű füzeteket tudnék szerezni, akkor még nagyobb lenne az örömöm.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy rátaláltam az oldaladra,mert többek között ezek a füzetborítók nagyon tetszenek. Már régen nem varrtam, de komolyan kedvet kaptam hozzá.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek, azonnal kedvem támadt nekem is ilyeneket csinálni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések