Mogyoróbarkás

Mindig rá kell jöjjek, hogy meghaladja a képességünket (a gépét és az enyémet), a természetes anyaggal festett gyapjú fényképezése. Mit küszködtem ezzel a fonallal is, és nem igazán sikeredett élethűre.
Mogyoróbarkával festettem be a gyapjút és olyan igazi télirevaló puha (kétágú) fonalat fontam belőle.
Sajnos nem találom a cetlit, amire ráírtam, hogy milyen gyapjúból készítettem. Tragikus,hogy milyen vagyok...

Megjegyzések

  1. ha színhelyes, ha nem, nagyon szép!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a fonal színe és a "zsebek" is nagyon jóóóók! Aki nem" cetlizik" az A TEHETSÉG-a művészhajlamú. Nincs érkezése a bejegyzések rendszerezésére, mert bármire néz abból VALAMI készülni fog!Ilyen az agya .. . Aki rendszerezne benned az a könyvelő lenne, de hálistennek a másik éned kerekedett felül.Puszi Éva

    VálaszTörlés
  3. Már a fotón is gyönyörű szép... milyen lehet élőben? :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések