Papírzsepiknek...


Én nem használok, mert nekem nincs, (cipésznek - cipője) :-)
pedig nagyon tetszik, mikor egy nő táskája nem olyan katasztrófasúlytotta terület benyomását kelti, mint az enyém. (sőt, megsúgom, még mindig a téli táskámat hordom,  nem sikerült még magamnak varrni egy helyes kis nyáriasat) :-)

Egyszóval varrogatom ezeket az apróságokat, aztán majd meglátom, ha marad belőle valószínű lesz nekem is ilyen papírzsepi tartóm.




Megjegyzések

  1. De ügyi vagy! Nagyon ízlésesek!!! Mennyiért adod? Vevő lennék egyre! De komolyan! Szép napot! Fróni

    VálaszTörlés
  2. Én varrtam magamnak azért is egyet még évekkel ezelőtt, viszont ajándék-varrásnak neki kell állnom.Gyönyörűek!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép varrományok!! Sokat dolgozol mostanában!

    VálaszTörlés
  4. Hűűűűűűű! Milyen termékeny vagy! :-))
    Klasszak!

    VálaszTörlés
  5. Fróni, még nem csomagoltam össze, melyiket kéred?

    Mammka, végülis annyira egyszerű, de már mire a sajátom következne, addigra elfogy a lendületem, és azt "másnapra" halasztom. Ezért nem nagyon van nekem semmim.

    Tündérlátta, ma már csak a szappanokat vettem ki a formákból, és pakolok.
    A hétvégétől "szabadságon" vagyok!

    Anikó, igen, a lányaim nyaralnak... így azért könnyebb!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Réka! Mindegyik nagyon szép...tök mindegy. A többi emilben elküldve! Sok vevőt a búcsúra!!! :)

    VálaszTörlés
  7. csináld fordítva: egyet elteszel magadnak most, a többi mehet isten hírével ;-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések