Szintén az autóban


Vettem négy darab kendőt, amiknek nagyon tetszett az anyaga, de nem volt rajtuk semmi "extra".
Aztán az autózások segítettek ezeken a kendőkön is!
Horgoltam rájuk csipkeszegélyeket.
Most kettőt mutatok csak, mert a másik párosnak még csak a fele van kész.
Még szükségük van egy utazásra....







Megjegyzések

  1. A régiek gyönyörű, hímzett-horgoltcsipkés törölközői jutnak a kendőidről eszembe, Réka: hogy az egyszerű vásznat is "felöltöztették", hétköznapi használatra is, mert úgy szebb a szemnek, jobb a léleknek.
    Nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Milyen hangulatos! Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Jo otlet.:)
    Legkozelebb mutasd egeszben a kendoket.:)

    VálaszTörlés
  4. :))))
    ebben a nagy melegben most tartalmasabb válaszra képtelen vagyok.
    Nézzétek ezt el nekem.
    köszönöm...

    VálaszTörlés
  5. de jok!!! hol veszel `semmi extra` jo salat? mert nekem most nem sikerult.

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jó ötlet Réka!!! A Te kezeid közül a semmiből mindig valami lesz,s ez olyan jóóó!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kis ötletes :) De hogy tudod ezt ilyen szépen megcsinálni az autóban??? Ügyes vagy!!! ;)

    Üdv.
    Zsuzsi
    www.boldogsag-var.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Kriszta, málnáért mentem a piacra, (Bosnyák tér) és egyszercsak belebotlottam ezekbe a kendőkbe. (kicsi, vágottszemű eladók mosolyogtak rám)

    Zsuzsi, az autóban jól lehet horgolni. Hímezni azt nem mernék! :-)

    VálaszTörlés
  9. Fú, ez nagyon jó ötlet. Gyönyörű lett az eredmény! Milyen fonalat(cérnát) használtál?

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a csipkeszegély !!!

    és hogy lehet egy anyagnak a szélére horgolni???

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések