Bodzás

Valószínű ahogy érik a bodzának a bogyója, egyre inkább kékre festi a fonalat.

Pácolás nélkül ilyenre:



"bepácolt" fonalat pedig ilyenre:



Megjegyzések

  1. Nem tudom milyen lesz a végleges színe.. de már így is tetszik, kellemes, ránézni..

    VálaszTörlés
  2. Azért a pácolás utáni kék sokkal élénkebb.Szép! Teccik! :-)

    VálaszTörlés
  3. Kékes??? Azt hittem a bodzától lilás árnyalata lesz!Hétvégén tervezem én is kipróbálni,de akkor lehet,hogy mégse:O
    Réka,lilás árnyalatot milyen természetes anyagból tudnék nyerni?:)

    VálaszTörlés
  4. Vera, én úgy látom, ezek már nem változtatják a színüket.

    Anikó, mást adott, az biztos. Mind a kettő szép, de a pácos kékebb.

    Melinda, lilakáposztával fogok én is próbálkozni. Ez az eredmény engem is egy kicsit elszomorított, mert a korábbi bogyós festésem olyan szép lilás - mályvás színt adott.
    Kisérletezgetni kell.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Én eddig csak nézegettem az oldalad és nem szoktam írni.Engem így is feltölt amit látok,de napok óta csak szemezek ezzel a pácolatlan bodzással.Szerintem nagyon szép.Nekem sajna nem sikerült,igaz gyönyörű szürkét kaptam(nem tudom mit ronthattam el),de most nem erre vágytam.Esetleg szólj,ha nem tudsz vele mit kezdeni :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Helen, eladó a fonal. :-) (vásárra készülök, ezért nem tettem fel még sehova, de ha szeretnéd, a Tiéd lehet)

    VálaszTörlés
  7. Szeretném,köszönöm.Részletek?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések