Haladtam a kendővel is!


Ahhoz
..., hogy reggel a kávét ilyen kilátás mellett kortyolgathassam,...




...., hogy ilyen gyönyörű kék és HOMOKOS tengerben fürödhessünk,


..., hogy  ilyen utcákon sétálhassunk,








el kellett utaznunk Murter szigetére. ;-)
Azt hittem, mire hazaérünk elkészülök a kendőmmel, de úgylátszik lassabban horgolok, mint ahogy gondoltam.

Most itt tartok :





Megjegyzések

  1. Három héttel ezelőtt találkoztunk volna :) 6 éve járunk oda, megismerem a házakat, Sibeniket, Tisnot, Murtert, Tribunjt, a strandot, ahol fürödni szoktunk... Annyira visszamennék! És szép a kendőd is :)

    VálaszTörlés
  2. Kár lett volna beletemetkezni az öledbe, ilyen csodákat csak ritkán lát az ember!

    VálaszTörlés
  3. Annás, azért mentünk ide, mert megemlítetted Julcsinál, hogy milyen jó kis "gyerekbarát" hely. És nem mellesleg gyönyörű is!!!!

    Tündérlátta, igen, hamar beláttam,hogy nincs értelme az út vége felé már horgolni, mert folyamatosan csak bontottam, annyira nem tudtam a horgolásra figyelni.

    VálaszTörlés
  4. Milyen szép tenger-türkiz színe van ennek a kendőnek. A nyarat és Adriát juttatja eszembe.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések