Újabb szappanjaim


Kecsketejszappan körömvirággal:


Levendulás olivaszappan:

.
Fahéjas olivaszappan


Rózsás olivaszappan:





Megjegyzések

  1. komolyan, az agyam eldobom tőled... ennyit varrsz, a kertet gondozod, mellé szappant főzöl, te tényleg kettő életet szorítasz be egybe. azt nem értem, h vagy emellett még kiegyensúlyozott, vidám ember, anya és feleség is, tartsál már egy tanfolyamot, légyszí-légyszí!! :-))))

    csodásak a szappanjaid (is) :-))

    (én egész nyáron semmi kreatívot nem műveltem, nem is értem, hova ment el az idő, még netem sem volt, hogy arra fogjam a lustaságom...)

    VálaszTörlés
  2. Kriza, ha másért nem is, a soraidért már megérte!!!!
    Én sem csinálok ám olyan sok mindent, a szappan is és a fonalfestés is kicsit haladósabb, mint a varrás.
    Olyan nyáriszünetre valók.

    Lonka, köszönöm,

    Zaza, a kecsketejesbe én is. Egyszerűen gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  3. na akkor most azt meseld el legyszives, hogy ez miert bonyolult/draga veszelyes/hosszadalmas ect. amiert ne kezdejk bele, mert NAGYON tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Gartulálok! Ügyes vagy, mint mindig! :) A kecsketejes szappanba rendes tejet öntesz vagy tejport használsz?

    VálaszTörlés
  5. Kicsoda,
    bonyolult, mert nagyon sokat kell utánakutatni, ha nem akarsz ill. tudsz résztvenni egy tanfolyamon.
    drága, az alapanyagok nem olcsóak, olajok, illóolajok, lúg stb.
    veszélyes, a lúg miatt én pl. végig "félem" az egész procedurát.
    hosszadalmas, ez csak a szappan érésére vonatkozik. A legtöbb szappan előállítása nem több 1 óránál. (a kipakolástól az elpakolásig)
    DE MÉG ÍGY IS MEGÉRI!!!!!!
    Főleg, ha valaki olyan nyughatatlan, mint én!!!!

    Fróni, és ismerőstől kapom a kecsketejet, és azt teszem bele.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek a szappanjaid is, a levendulás a kedvenc. A lúg miatt nem mertem eddig belevágni, épp állok át a vegyszer mentes háztartásra, és a törpék miatt sem akarom. (egyszer azért kipróbálom ;))

    VálaszTörlés
  7. észben kell tartanom, hogy ezek szappanok nem sütik x) nagyon ügyes vagy

    VálaszTörlés
  8. Rekam, az a baj, hogy ezek nem voltak meggyozoek:-) Ha vege a lakasfelujitasnak, ami szinten hosszu/faraszto/draga/veszelyes azt hiszem bele fogok vagni...MUSZAJ, hogy legyen ilyen sk szappanom:-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek!!!

    A levendulás a kedvencem :))))

    VálaszTörlés
  10. Kedves Réka!
    Nekem is - aki szintén csak csodálom a szappankészítésed (is) - leírnád, hogy hogyan is készül pontosan? Én is most kezdtem/kezdek (még tart a folyamat) átállni vegyszermentességre, amihez sok segítséget találtam Nálad.
    Nagyon drágák a jó szappanok, és macerás beszereznem őket, mert külhonban élek, és csak itthon találtam még megfelelő forrást, a kintiek ugyanúgy szárítják a bőröm, mint a 'bótiszappan'. Tehát félig kényszerből, félig a mindent kipróbáló kíváncsi természetem miatt én is szeretnék belevágni.

    VálaszTörlés
  11. Ja, és valóban úgy néznek ki, mint valami süti....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések