Erőltetett?

Lehet, de nekem most nagyon bekattant ez a furcsa "nemezelés".

Megjegyzések

  1. egyáltalán nem!!! :)
    hol szerzed be a fonalat hozzá?

    VálaszTörlés
  2. Ezt most izlandi gyapjúfonalból készítettem.
    Még évekkel ezelőtt kaptam a sógornőmtől.:-)

    VálaszTörlés
  3. neeem!:))) Nagyon jól néz ki Réka!:)))

    VálaszTörlés
  4. abszolút nem! én azon gondolkodtam, hogy oké, hogy kapható külön nemezelhető gyapjúfonal, de vajon van-e bármi különbség a sima gyapjúfonalhoz képest??szerinted/szerintetek?

    VálaszTörlés
  5. Hogy lehet ilyet kérdezni?
    Gyönyörűséges...

    VálaszTörlés
  6. Szerintem sem, nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Akkor megnyugodtam. Sokszor nem tudom eldönteni, hogy ez már nem az erőltetett kategória-e?

    GálSzilvi, a gyapjúfonalak meleg és gyömöszkölés hatására összemennek.

    VálaszTörlés
  8. igen, az rendben van, hogy összemennek a gyapjúfonalak meleg és gyömöszkölés hatására:)
    de pl.
    http://www.1001fonal.hu/bolt/gyapju/212-fingerwolle-100-nemezelhet-merinoi-gyapju.html

    és e között

    http://tunderlatta.hu/termek/rozsdabarna_egyagu_110_gramm.html

    van-e különbség abban az értelemben, hogy kész a horgolt cucc, berakom a mosógépbe/meleg víz és manuális kitartó munka eredményeképpen mit kapok belőle??

    vagy ugyanolyan tiszta gyapjú, csak az egyiknél odaírták, hogy nemezelheted is, mert az egy izgalmas technika..

    köszi
    GalSzilvi

    VálaszTörlés
  9. Dehogy is erőltetett, szerintem pont erre találták ki! Nekem is ez a kedvenc kaspóm, mert tuti nem törik el :)

    VálaszTörlés
  10. GalSzilvi!
    Minden gyapjúfonal tömörödik. Az 1001 fonalas linken látszik,hogy egész más textúrájú, mint a kötéshez, horgoláshoz ajánlott (sodrott) fonal.
    Az amolyan előszál, ami szerintem nemezeléshez alkalmasabb.

    VálaszTörlés
  11. köszönöm Réka, így már dereng a különbség:)
    üdv
    GalSzilvi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések