Lila-fekete bogyók

Ezt a fonalnak valót még akkor festettem és azzal, mint őt.
Már alapban is sötétebb volt, de megfonva egyértelműen látszik a különbség.


Ilyen lett a fonal, amit ebből a gyapjúból fontam. Még mindig nem tudok normálisan cérnázni. Olyan egyenletlen lett.:-(


Mostmár hamarosan varrni is fogok. :-)

Megjegyzések

  1. Gyönyörű ez a lila gombóc, valami egészen álmodozós árnyalatot sikerült festened :)

    VálaszTörlés
  2. az egyenetlenség a különlegessége, van,ki direkt erre törekszik,mert plasztikus lesz az ilyen fonálból készült kötött holmi,hát ne bánd!
    a színe pedig a vágyakozás maga

    VálaszTörlés
  3. ANnyira gyönyörűek, mindketten. Szerintem is van varázsa annak az egyenetlen fonalnak, Zazálea jól írta.

    VálaszTörlés
  4. Ennyi kedves szó olvasása után hogy is bánhatnék bármit is?! ;)
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vonzó ez a lila!! Kedvem lenne beleharapni:-)

    VálaszTörlés
  6. Ez a lilaság engem is levett a lábamról, a másiknak pedig nagyon szép textúrája van. Ki gondolná, hogy nem pont így akartad? :)

    VálaszTörlés
  7. Réka,ez nagyon ütős szín lett,teljesen oda vagyok érte!!:)
    Úgy jó ahogy van,fene bánja az egyenetlenségét!:DDD

    VálaszTörlés
  8. Őszi pulcsihoz kívánni sem lehetne jobbat az "egyenetlen" fonalnál.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések