Sikerült!

Kicsit szkeptikus voltam, mert nálam a mosógépes nemezelés vége mindig a mosógép szerelésébe fullad. Úgylátszik kicsi a gépem tűrésküszöbe, folyton eldugítják a szöszök a szűrőt. Utána úszik az egész fürdőszoba, mikor nekiállok rendbehozni a galibát.
De most nagy bizalommal voltam, mert nem félignemezelt gyapjút akartam tovább filcesíteni, hanem fonalat.
Persze nagy lökést adott Annás, Harmat, és Szentpyr. ( a teljesség igénye nélkül)


Hónapokkal ezelőtt vettem ezt a filcesíthető fonalat, mert volt hozzá egy jó vastag bambusz körkötőtű.
De a kalap, ami a fotón mellékelve volt, olyan szinten elrémisztett, hogy a fonalat is bevágtam a dobozba, majd egyszer jó lesz valamire.


...hát most jó lett valamire, ami már nem is valami, sőt nem is akármi, hanem az aktuális horgolásom tárolására  alkalmas "izé". :-)



(és a mosógépem is és én is megúsztuk mindenféle kellemetlenség nélkül!!!)

Megjegyzések

  1. Wow! Erre mondják: nem semmi!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép. Mekkora volt és mekkora lett?

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó lett!
    Milyen fonalból készítetted?

    VálaszTörlés
  4. Julcsi,Judit,Harmat, köszönöm. Én is rácsodálkoztam, mikor kivettem a gépből. :-)

    Anyahajó, kicsi volt és kicsi lett. Két gombolyag fonal elfér benne, de több nem. Nem sokat ment ám össze, inkább valahogy tömörödött.

    Ahama, az ALDI-ban vettem még szerintem az év elején.

    VálaszTörlés
  5. Szépséges lett. Nekem minden ilyen próbálkozásom kudarcba fulladt eddig :-(

    Azt próbáltad, hogy régi párnahuzatba teszed a nemezelni valót? Igaz akkor nem látszik közben mennyire is zsugorodik, de legalább nem szöszöli tele a gépedet.

    Az olyanoknál, ahol a méretet nem kell közben figyelned, esetleg használható lenne.

    VálaszTörlés
  6. Amaranta,
    nagyon köszönöm, hogy próbálsz rajtam segíteni!:-)
    Te milyen hibával találkoztál?
    Igen, most én is párnahuzatba tettem, ezt hallottam a többiektől.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, kedvet kaptam a nemezelhető fonalhoz! Szerintem van is itthon egy előfonal-féleség, amit úgysem tudnék semmire használni. Ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  8. Ezt horgoltad múlt szombaton? Nagyon helyes kis szütyő lett :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések