Tegnap befejeztem őket is

Homoktövis őrleménnyel  gazdagítottam az olivaolaj szappanjaimat.




Ezeket a fonalakat kérésre készítettem. (festettem, fontam).
Remélem meg lesz elégedve a munkámmal gazdája akkor is, amikor a kezei között tartja majd a fonalakat.




... délután ünnepélyes keretek között leporoltam a varrógépemet, és kiszabtam egy adag varrnivalót holnapra.

Megjegyzések

  1. mindkettot az ember nagyon szivesen nezi meg kezbe is venne. a szappannak nagyon jo ez a pici szin, olyan kellemes, meleg hangulatu. a fonalak meg nagyon elenkek, ezek is termeszetes festekek?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen.
    Kicsoda, nem, természetes festékkel én ilyet nem tudnék festeni,(de szerintem más sem). Ezek szintetikus festékkel lettek festve.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések