Befejeztem


Ennek a kendőnek a történetét Karina olyan klasszul megírta, hogy én már nem is írok róla többet, minthogy VÉGRE én is befejeztem. Szerintem ekkora méret nekem elég. Nem egész két gombolyag Lilla fonalból.
Nem tagadom, vannak benne hibák, de csak nem szólnak meg miatta az utcán. :-)



Megjegyzések

  1. Nagyon szép! Büszke lehetsz! Tökéleteset csak a Jó Isten tud alkotni! Az csinálja meg szebben, aki ebben kivetnivalót mer találni!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Lassan úgy érzem, már csak nekem nincs ilyen kendőm. Azt hiszem, ezen sürgősen változtatnom kell :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Annás, még nekem sincs:(

    VálaszTörlés
  4. Szép lett igazán, én is most csinálok ilyet zöldben, végre magamnak.

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy mér egy gombócot belehorgolsz? Nekem is háromból lett... Jó, hogy kitartottál és kész lett!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések