Fonalak még...








Újabb négy motring fonalat töltöttem fel az "alkotók boltjába."

Picit rusztikusabb a textúrája ezeknek a fonalaknak, mint az előző adagnak, de még így is kifejezetten puha, ahhoz képest, hogy gyapjú.
Nyugodtan készíthettek belőle sapkát, illetve sálat.

Megjegyzések

  1. A rózsaszínbe azonnal beleszerelmesedtem, de sajnos nem látom a MESKÁN. Hogyan juthatok hozzá?

    VálaszTörlés
  2. Szia Joli,
    Azért nem látod a MESKAN, mert már megvették.
    Fogok még festeni fonalat, biztos lesz közöttük hasonló színű is.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Réka, nyertem egy gyapjú fonalat. Azt szeretném megkérdezni: te festetted ezt a fonalat? http://zsuzsasagok.blogspot.com/2011/10/kotes-horgolas-0-0.html

    VálaszTörlés
  4. Szia Zsuzsa!
    Nem, azt a fonalat nem én festettem.
    Hol nyerted?

    VálaszTörlés
  5. Kormica játékán nyertem...lehet, hogy nem lesz elég a projektemhez a nyeremény :-( Annyira reménykedtem, h te festetted! Köszönöm a gyors választ!

    VálaszTörlés
  6. hú, de gyönyörűek!Ezek láttán muszáj lesz előszednem a bambusz kötőtűimet, bár már 8 éve nem láttam őket.Őszi nedves estén ilyen gyönyörű falevélszínűvel szeretnék kötni...várom, mikor lesz még belőle?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések