Kecsketej és homoktövis




Szegény családom biztosan elégedettebb lenne a sorsával, ha a süteményeket készíteném ilyen élvezettel, mint ezeket a szappanokat.
Ahogy vágtam fel ezt a kecsketejes - homoktövises szappantömböt, drága gyermekeim csak nyeldekeltek.
Anya ez olyan, mint egy finom diós süti.
Hát majdnem...

Megjegyzések

  1. Én kislánykoromban a kókuszos szappant kóstoltam meg:-) És én is imádom a diós sütit!!

    VálaszTörlés
  2. ...én .... elképzelek egy olyan szappant.. ami hófehér, mint a hóesés..... és tiszta kókusz illatot áraszt... krémes, lágy, és eszméletlen :)

    VálaszTörlés
  3. ugyanez a történet, meglátták a muffinformát, már a tudattól annyira boldogok voltak, hogy valóban sütök? és nem:))))
    aztán vasárnap rávettem magam, és persze nem sikerült:(

    VálaszTörlés
  4. Kókuszos..., nyami!
    Imádok mindent, ami kókuszos, bár ilyen szappant még nem készítette.

    Alinka, csak nehogy megtudja ezt a gyámügy. Szegény gyerekek.... :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések