Vegyes


Festettem zöldet, kéket, sárgát..., de nem most, hanem még a nyáron.
Akkor valahogy úgy állt a hold, hogy igazán unalmas színeket sikerült csak festenem, ezért nem is foglalkoztam velük, félretettem őket. Majd csak lesz velük valami!
Zelnice nagy természetességgel beszélt nekem a pácolásról, ezért aztán én is kipróbáltam. (rézgáliccal). Megérte!




Megjegyzések

  1. Csodásak lette. Igaz, nekem tetszenek a fáradtabb színek is. Csendesek halkak, téliek. Szépek.

    VálaszTörlés
  2. Szépek a fonalaid! Különösen a hagymahéjas tetszik, azt még nem próbáltam. Nekem a saját bodzabogyós festésem nem jött be, sokkal szebb, intenzívebb színt vártam tőle, és csak egy halvány szürkéskék lett a végeredmény.Viszont a dió óriási! a burok is, a levél is szép árnyalatokat eredményez. Most gesztenyeburokkal akarom kipróbálni, remélem, jól sikerül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések