Ajándékozok! - Módosítva!


Névnapi játékot hirdetek!


Kísérletképpen fontam/sodortam egy kicsit vastagabb fonalat, ami azt jelenti, hogy 100 g - 75-80 m.
Ezzel a gombolyag fonallal és egy meglepetés szappannal szeretnék kedveskedni valamelyik rendszeres olvasómnak.
Nem szükséges megjegyzést hagynod, persze nagyon örülök annak, ha kapok, de nincs ilyen kritérium. Sőt az sem feltétel, hogy "tetszikeld" a facebookon a KATBO-t, de ha megteszed, nagyon megköszönöm.

Egy hét múlva sorsolok. (2011.11.17. este)

ui: kicsit módosítok az fent leírtakon.
Két fonalat, és két szappant sorsolok ki, tehát két nyertesre való ajándékom van.
Az egyiket az itteni, a másikat a KATBO - facebookos "rendszeresen odalátogatók" között. (hisz mindkét "gyerekemet" egyformán szeretem :-) ).

Megjegyzések

  1. Sok, sok csodát kívánok a névnapodon.
    A fonalak megérkeztek, azóta sem tudok betelni velük.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, és nagyon örülök annak, hogy meg vagy elégedve a fonalakkal!
    Jó kézimunkázást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Réka!
    Nagyon boldog névnapot kívánok Neked!
    Köszönöm Neked a csodás lehetőséget, beleszerettem ebbe a fonalba. :)

    VálaszTörlés
  4. A kék a kedvenc színem,nagyon örülnék,ha az enyém lenne!

    VálaszTörlés
  5. Én is sok boldogságot kívánok névnapod alkalmából!
    Szép a fonalad, s ha lehet, még jobban izgatnak a szappanjaid!
    Remélem, szerencsém lesz kipróbálni őket.
    Eszter

    VálaszTörlés
  6. De kedves vagy! Nekem van már egy szépséges Katbo fonalam, és a szappanod is csuda klassz! Használom!

    VálaszTörlés
  7. Boldog névnapot kivánok és kiváncsi lennék a fonaladra!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon boldog névnapot! Ez nagyon kedves gesztus!!! Amikor az ünnepelt ajándékoz...köszönöm a lehetőséget! Nagyon szép napot kívánok Neked!!! ♥

    VálaszTörlés
  9. legyen szép napod és köszönöm a fonalakt, csodásak, mint mindig:)üdv Ida

    VálaszTörlés
  10. Kedves Réka! Nagyon boldog névnapot kívánok Neked! Írok levelet. Lőcsei Eszter

    VálaszTörlés
  11. Kedves Réka! Boldog névnapot kívánok Neked sok szeretettel! Lőcsei Eszter

    VálaszTörlés
  12. Kedves Réka! Boldog névnapot és sok további csodálatos alkotást kíván szeretettel: Eszter

    VálaszTörlés
  13. Három a magyar igazság, én meg nem értek a számítógéphez:)

    VálaszTörlés
  14. Olyan szép ez a fonalad is, tetszik itt is, a fészen is :)

    VálaszTörlés
  15. Nagy örömmel játszom veled!
    Szeretettel gondolok rád!.❤.❤.❤.

    VálaszTörlés
  16. Boldog névnapot Réka!
    És köszönöm a lehetőséget ezért a szépséges fonalért!:DD

    VálaszTörlés
  17. Bors néni szavaival: "Ami jó van a világon... mindazt kívánom" ::))

    VálaszTörlés
  18. Boldog Névnapot! Örülök a játéknak, gyönyörűek a fonalak!

    VálaszTörlés
  19. Hűha! Ilyen szépségeket sorsolsz???Én a Facebookot nem igen szeretem .bár kényszerűségből ott vagyok,így itt jelentkezem.:)

    VálaszTörlés
  20. Jaj! Isten éltessen!!!!!Hordozzon Isten a tenyerén,amíg találkozunk!♥

    VálaszTörlés
  21. Lányok, nagyon szépen köszönöm a sok jókívánságot!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon sok boldogságot kívánok én is neked!
    De jó, hogy rendszeres olvasód vagyok itt is, meg a családi oldaladon is!!!!!!
    Fonal gyönyörű, naná, hogy vágyok rá!

    VálaszTörlés
  23. Boldog névnapot kívánok Neked és minden kedves Rékának.

    VálaszTörlés
  24. Réka az egyik legszebb magyar név!
    Nagyon boldog névnapot!

    A gyönyörű fonalaid pedig pihe-puhák (Colette-nél megsimogattam), többek között ezek hatására is éledt bennem újra a vágy, hogy évtizedek után megint kössek valamit és a horgolást megtanuljam! :-)))

    VálaszTörlés
  25. Réka! Boldog névnapot neked és nagyon köszönjük a lehetőséget!
    Aranyos vagy!

    VálaszTörlés
  26. Boldog névnapot kívánok!:) Szépek a fonalaid!! Mindegyik!

    VálaszTörlés
  27. nekem jutott az egyik nyeremény, nagyon boldog vagyok és szeretettel várom! Rebaba orsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések