Feketén-fehéren


Nem sok, viszont nagyon szeretem!

Megjegyzések

  1. Szépek, kócasak, természetesek :o)

    VálaszTörlés
  2. :))gyapjúmalackáknak, nagyon helyesek!

    VálaszTörlés
  3. Teljesen véletlenül bekukkantottam ide és azthiszem a legjobbkor - a makkok gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  4. Tündériek! Egyből mosolyog az ember ha rájuk néz. Jókedv makkok:)

    VálaszTörlés
  5. Egyből szerelmes lettem beléjük én is. :) És a lányaid munkáiba is :), csak nekik nem sikerül megírnom, visszadobja a rendszer ...

    VálaszTörlés
  6. Ezek most nekem is szívem csücskei!

    VálaszTörlés
  7. nagyon sok ilyet néztem az etsy-n, nagyon szépek lettek a tieidek is!! Halottak napján gyűjtöttünk a temető mellett párat, megpróbáljuk mi is!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések