Karácsonyfadíszeim Stahl Juditnál!

Néhány napja levelet kaptam "Stahl.hu csapatától", hogy az ünnepi rovatukba helyet kaphatok én is.
Azt kérték csak, hogy kevés alapanyagból valami könnyen elkészíthető díszt, dekorációt készítsek.
Illatozó karácsonyfadíszeket varrtam.
ITT olvashatjátok a cikket.

Megjegyzések

  1. Nagyon jók ezek a karácsonyfadíszek! Most én is törhetetlen dekoráción dolgozom, mert a kismacskák biztosan megmásszák majd a fát :) Gratulálok a cikkhez is :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a cikkhez:) Nagyon jó lett!
    És köszi az ötletet.
    Olyan egyszerűen nagyszerű!:)
    üdv.
    mikmese

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Szépségesek a díszeid!

    VálaszTörlés
  4. Gratula! :)) Nagyon szépek a díszek és jó a cikk is.

    Apropó macskák, ezt ismertek? http://www.youtube.com/watch?v=nn2h3_aH3vo

    VálaszTörlés
  5. engem is megkerestek:o))
    nagyon csinik, nagyon kedvesek,mármint a díszeid :o)

    VálaszTörlés
  6. Tetszenek a díszeid, és remek az az ötlet, hogy fűszerekkel töltöd. Gondolom szegfűszeg és fahéj jöhet szóba, ugye?

    VálaszTörlés
  7. Először is nagy-nagy gratula, másodszor meg olvasom a cikket!:o)

    VálaszTörlés
  8. Én is szívből gratulálok, nagyon szépek a díszek! Olyan ügyes vagy! Megyek, megnézem a cikket én is :)

    VálaszTörlés
  9. Ez igen! Szép csendben dolgozgatsz és itt a cikk! Gratulálok!Az oldalt így megtaláltam,tele van jó dolgokkal,köszi!

    VálaszTörlés
  10. hűha, gratulálok! szépek a díszek, ügyes vagy! (akkor ezért nem készülnek azok a zoknik... :-))) )

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok! Nagyon ízlésesek...

    VálaszTörlés
  12. Annyira büszke vagyok rád Rékuci, az én Rékuci sógornőm!!!Kirázott a hideg mikor olvastam, olyan jóóó! Pusziiii

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok a cikkhez,és a karácsonyfa díszhez is egyaránt!

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok a szívecskékhez! Milyen jó, amikor csak így rádtalálnak a lehetőségek:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések