Új fonalak

Egyet félretettem magamnak, mert festés közben egy kis helyen sajnos összefogta egy másik motring fonal.
Több motringot festettem kérésre, de pár guriga azért felkerült a MESKA-ra is.











Megjegyzések

  1. Az első kép,szín a kedvencem!nem mintha a többi nem lenne szépséges!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű színeket varázsoltál, kár, hogy már elkeltek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett mind Réka!
    Ezeket te is fonod ?

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, bár ez a fonalfestés annyira véletlenszerű. (mindig akkora meglepetés nekem is, hogy mi lesz belőle)
    Melinda: van közöttük készen vett natúr fonal, azt csak festem.
    van közöttük előszál, amit megfestek és a rokkán átsodrom.
    Kártolt gyapjúból én nem készítek eladásra fonalat.

    VálaszTörlés
  5. Szépséges-szépséges és szépséges...még nézni is gyönyörűség, hát még dolgozni velük! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések