Ezt tanítani kellene az iskolában!

Nézzétek meg ezt az előadást, kb. 45 perc, három részben feltöltve.
Jó lenne, ha minden gyerek hallhatna erről már az iskolában is, de amíg ez nincs így, addig legalább mi szülők, nagyszülők tudjunk Nekik okosat mondani.

Megjegyzések

  1. Köszi Réka!!! Nagyon érdekes volt! A legfontosabb mondatot a 3.rész 11.30-nál mondja ki!
    Habár jómagam szülésznő vagyok eredetileg, még Nekem is mondott újat az oxytocinnal kapcsolatban!

    VálaszTörlés
  2. A biztosútblogon olvastam korábban Glovicki Eszterről.

    http://biztosut.blogspot.com/2011/11/kerdezz-felelek-szerelemhormonokrol.html

    Érdekes volt így is, leírva, újra átolvasva. Szaporodásbiológiával foglalkozom, nagyon hasznos és érdekes volt számomra, ahogyan bemutatja a hormonok hatását.

    Azt tapasztaltam, hogy az egyetemisták döntő többsége mennyire nem érti, látja át a hormonrendszer működését, hatását a szervezetre, nagyon összetett rendszer ez, minden-mindenere épül és hat... Reméljük ezek a fiatalok sok mindent megértettek belőle.

    Nagyon jó volt hallani, tanulságos!

    Köszönöm én is, hogy megosztottad!

    era

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések