Minimal


6 db kockás szív, két ág borostyán, és néhány csipkebogyó gally.
Ilyen koszorút készítettem az idén az ajtónkra.

Megjegyzések

  1. Ez gyönyörű lett!
    Egyszerű, de annyira mutatós!

    VálaszTörlés
  2. nem is kell rá más, gyönyörű, úgy, ahogy van!

    VálaszTörlés
  3. Igen kedvelem ezeket az egyszerű kockás szíveket és örömmel látom, hogy nem én vagyok az egyetlen rajongójuk. Két éve a karácsonyfánkat pakoltam ilyesmikkel tele. Nézd meg, ha van kedved!
    http://rongytalanitas.blogspot.com/2010/07/nagy-kekseg.html
    További jó öltögetést!

    VálaszTörlés
  4. :-)
    Bejus, végignéztem a blogodat, nagyon szépeket varrsz!
    A karácsonyfadíszeid... hihetetlen, még a gomb is ott van mindkettőnknél. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz, egyszerűségében harmónikus és szép.

    VálaszTörlés
  6. Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések