Amolyan szoknyaféle


Zsófinak horgoltam ezt a szoknya szerű ruhadarabot. Nadrág nélkül nem nagyon hordható :-), de tervezek, vagyis Ő nem hagy békén, hogy készüljön majd egy olyan is, ami alatt anyag van.

Sok terv van a fejemben, de nagyon csábít ez a " lapos szemmel pislogás a világra" is, egész nap aludni a kályha mellett, amihez a cicák olyan nagyon jól értenek.
(na majd legközelebb...)


Megjegyzések

  1. Nekem nagyon tetszik ez a kis szoknya, nagyon tinis!
    Az a cica féle pislogás engem is nagyon csábít!:o)

    VálaszTörlés
  2. De j ez a szoknyaféle! Nagyon szép a színe is. :)

    VálaszTörlés
  3. Lemaradt, hogy a cica meg irtó édes. :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik, ahogy a lányokkal összedolgozol, ötletes és egyedi ez a szoknya is.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csini! :) A cica pedig édes...már többször elhagyta a szám, hogy de jó lett volna macseknak születni :))))

    VálaszTörlés
  6. Ez a szoknyácska nagyon jó ötlet, csinos lett!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper!! Milyen fonalból készület?

    VálaszTörlés
  8. Zsófinak mindig határozott elképzelései vannak, mi pedig alig győzzük követni!!!
    A cica élet elirigylése nálunk is napi téma, valaki mindig Nyafi sorsát irigyli. (és tényleg jó élete van, szó se róla!)

    VálaszTörlés
  9. Tündérlátta, ALDI-s fonalból.:-)
    Elcsábultam a színe miatt, bár tudom, hogy meg is tudnám festeni. Mire a kasszához értem, a fonal visszamászott a kosaramba, pedig én nagyon erősen visszatettem a polcra. Hát nem volt mit tenni....

    VálaszTörlés
  10. jaj de h...e vagyok, nem is az ALDI-ban vettem, hanem a közeli kézimunkaboltban.
    ez az a fonal:
    http://fonalshop.hu/romy-fonal-melirozott-01001-darabaron-50-gr-p-1788.html
    /de a történet azért uagyanaz. :)/

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szeretem az alvó cicákat. ott béke van, ahol ők alszanak, főként, ha dorombolás jár hozzá.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések