Tényleg nagyon finom Kakaós Csiga!!!


receptje:
 500 g liszt, 80 g olvasztott margarin, 60 g cukor, 2 tojás sárgája, 1 cs. vaníliás cukor, pici só, 2 dl                        tej, 50 g élesztő
+ kicsi olvasztott vaj a tészta megkenéséhez

Szokásos módon kelt tésztát dagasztunk. A lisztet összekeverjük a száraz anyagokkal és az olvasztott vajjal. A langyos tejben felfuttatjuk az élesztőt, és ezt is hozzáadjuk a lisztes keverékhez. Jól kidolgozzuk.
Fél óra meleg helyen történő pihenés után kinyújtjuk,  olvasztott vajjal/margarinnal megkenjük, megszórjuk cukrozott kakaóporral (2 ek. kakaópor + 4 ek cukor)
Feltekerjük, mint a bejglit, felkarikázzuk.
Vágott felével lefelé/felfelé sütőpapíros tepsibe rakjuk és 15 percig még pihentetjük.
Előmelegített sütőben 190 fokon aranybarnára sütjük.
Sülés közben cukrozott tejjel kenegetjük.

Nagyon finom lesz, jó étvágyat hozzá!!!

Megjegyzések

  1. Lehet már holnap ki is próbálom:-)

    VálaszTörlés
  2. Én is leírtam, de lenne gy kérdésem!
    Az olvasztott margarint a tésztába tesszük, vagy a tészta kenésére használjuk???
    Nagyon köszönjük a jó kis receptet!

    VálaszTörlés
  3. Kicsit kibővítettem a recept leírását.Így azért érthetőbb lesz, tudom nem voltam elég alapos.
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Ma megsütöttem uzsonnára, zajos siker volt, issssteni recept, köszi szépen :-)

    VálaszTörlés
  5. Én is kipróbáltam - és pont úgy nézett ki mint a Tiéd! (Nagyon büszke vagyok magamra!) Köszönöm Neked!-)

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy osztatlan sikert aratott a recept.

    RÉ, nagyon örülök, hogy így érzel, mert az nagyon jó, ha az ember büszke tud magára lenni!!!

    VálaszTörlés
  7. Én is kipróbáltam, de én mást vártam. Kókuszolajat használtam és a tej egy részét tejszínnel kellett pótolnom. Nekem puha lett és nem ropogós. Az íze sem a legjobb, sajnos, Anita

    VálaszTörlés
  8. tegnap este megsütöttem én is, kicsit megszikkadt (majd ha nagy leszek, légkeveréses sütőben sütök...:P), de egy bögre tejjel remek :)
    köszi a receptet.
    d.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések