Elég volt!


Én tényleg nagyon vártam  a havat, és a hideget is, de NEM MOST!!!!
Karácsonykor, vagy az Adventben, max. Vízkeresztig.
De februárban???? És, hogy ilyen sokáig tartson!
Na nekem ebből a télből már ennyi elég is volt, úgyhogy elszórtam a konyhaablakba egy kis salátamagot.

Szépen növögetnek.


Megjegyzések

  1. Jaj, de jót mosolyogtam ezen a bejegyzésen, minden szavaddal egyetértek, Réka! Azt hiszem,van még valahol egy zacskó rukkola magom.... :-))

    VálaszTörlés
  2. én meg csodálkozom, hát de lányok, február van, a február az téli hónap, akárhogy is nézzük. és még a közepén sem járunk!
    amikor adventkor,meg karácsonykor akarunk havat, az legfeljebb is csak vágy, de azért lássuk be, most teljesen normális időben telel a tél. ha áprilisban lenne ugyanez a helyzet, az más, de most, februárban?!

    hagyjuk meg a természetnek, ami még az övé.

    VálaszTörlés
  3. Aarkus, ugye!!!??? : )

    Zaza, és akkor mi van azzal, hogy "január, február itt a nyár?" ; )

    Tündérlátta, meleg kályha ide - meleg kályha oda, én már nagyon várom a tavasz illatát!!! : )

    VálaszTörlés
  4. Én is azt mondom, hogy ez most még rendben van, inkább most legyen, mint márciusban. Mert igaz: január, utána február, utána (de cak utána!!) itt a nyár!

    VálaszTörlés
  5. Kedvet adtál nekem is valami ültetnivalóhoz!:o)

    VálaszTörlés
  6. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Many thanks.sbobet

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések