Kicsit más, sőt...



nem is kicsit!
Van / volt nekünk egy elég régi IKEA-s párnahuzatunk. Fénykorában gyönyörű  csokibarna volt, én nagyon szerettem.  (Már nem is lehet ezt a típust ebben a színben kapni.)

Gondoltam valahogy kicsit átalakítom. Ez a gondolat egybeesett "majd meglátjuk mi lesz belőle" horgolmányommal. Nem volt konkrét célom vele, csak úgy elkezdtem ezt a "kávézgatós nagyi" mintát horgolni.



Tegnap elértem a kívánt méretet, és gyorsan rá is varrtam a régi, megfakult párnahuzatra.



Megjegyzések

  1. Óóó, nekem tetszik ez a kávézgatós szín:)
    Hogyan varrtad fel rá? Géppel? Kézzel? Fonallal? Cérnával?

    VálaszTörlés
  2. Fonallal varrtam, vastag zsákvarrótűvel.
    A szélén körben végig ráapplikáltam, aránylag sűrűn, a közepén pedig találomra néhol levarrtam. Nem túl sűrűn, de tartja.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, kávézásra csábító :)

    VálaszTörlés
  4. Milyen jól mutat mellette a cicus!:))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon mutatós! Látszik, hogy a cica már ki is szemelte magának:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szep lett, ugyes vagy! Jok a szinek rajta es a cica is epp jo helyen fekszik :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó ötlet! Nekem is van egy rakat párnám, amit már egyszer átvarrattam, de már jól esne egy kis felújítás. Remek ötletet adtál, köszi.

    VálaszTörlés
  8. Hát igen,a macskák tudnak élni!
    Már amelyiknek megadatik a "házicica" pozíció.

    VálaszTörlés
  9. Görgina, örülök, hogy segíthettem! :)

    VálaszTörlés
  10. Te alkottad más meg rögtön birtokba vette:-))

    VálaszTörlés
  11. Alapból nagyon tetszik a párnád, de macskával "megbolondítva" még jobban :)

    VálaszTörlés
  12. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Many thanks.sbobet

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések