Megszületett...

Végre!!!
Életem első bagolypárnája!
Nem túlzok, ha azt mondom, hogy majdnem 9 hónapig dédelgettem a szívem alatt. Na jó, nem volt pocaklakó, de a lelkemben ott növekedett, alakulgatott!!!
És igazából az okát sem nagyon tudom, hogy miért dédelgettem magamban ilyen hosszú ideig? Talán nem volt meg hozzá a megfelelő pulcsi anyagom? Nem tudom... de az biztos, hogy a megszületése egyáltalán nem volt fájdalmas!




Nagyon-nagyon örülök, hogy végre itt van velünk.
Lesznek még testvérei is, de asszem, azokat majd hagyom elszállni itthonról!
Nehéz az elsőszülöttek dolga, nem vitás!



Megjegyzések

  1. Nagyon aranyos! Én is nézegetem őket a Pinteresten, de még nem varrtam egyet sem. Mekkora lett a tiéd?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, a szeme különösen jól sikerült!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen.
    Ez a bagoly kb 30 cm.
    Én azt szerettem volna, hogy kicsit csálébb legyen a tekintete, de nem igazán sikerült. :-)

    VálaszTörlés
  4. A baglyos horgolt kulcstartóm óta dédelgetek magamban egy ilyet. :)
    Pár hete láttam egy ékszerüzlet kirakatában egy pihe-puha bagoly családot, azóta keresem az anyagot hozzá.
    Nagyon szépet csináltál, majd engedélyt kérek egy hasonlóhoz!

    VálaszTörlés
  5. Én csak örülök, ha kedvet csináltam hozzá!!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon, de nagyon tetszik! Legjobban, amit valaha is láttam...:)
    Szép hetet,
    Em.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon cuki! És abszolút kedvet csináltál hozzá!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések