Olyan puha


Mint már a múltkor írtam nálunk most a hálószobákban nem melegítenek a radiátorok. Bemegy a kályhából némi meleg, de most, hogy ilyen nagy hideg van kint,  ezek a szobák meglehetősen hidegek. Nem is tartózkodunk bent napközben.
Katinak ezért estére varrtam egy pizsamára vehető overallt.

Normális szabásmintám nem volt, ezért ráfektettem Katicát egy nagy csomagolópapírra, körberajzoltam, és úgy szabtam ki az anyagot. Készre varrtam, és akkor kiderült hogy akárhogyis nézem, kicsi lett. (bevágott oda). Aztán kínomban kettévágtam a derekánál a cipzár alatt és betoldottam egy darab agyagot. Így most egy kicsit nagy lett, de így még mindig jobb!!!
Az ujja is kicsi lett, azt is toldanom kellett.
Könnyebb lett volna egy normálisan megrajzolt szabásmintával, de mostmár mindegy.

Még egy nagy kenguru zsebet lehet, hogy varrok rá...





Megjegyzések

  1. Aranyos lett.

    Lehet, hogy bevezetitek a pokrócba csavart ágymelegítő forró téglát, vagy forróvizes palackot is?

    VálaszTörlés
  2. Hát abszolult nincs kizárva!
    Tégla... gyerekkoromban, mikor cserépkályhánk volt, mindig nagyon hideg volt az ágy. Akkor volt tégla a paplan alatt.

    Meg Nagykörűben tégláztunk telente. (eddig) Már ez a móka nem csak arra az életünkre lesz jellemző. :)

    VálaszTörlés
  3. Még egy lábvédőt is varrnék hozzá. A gyerekek mindig kidugják a lábukat a takaró alól.Olgis.

    VálaszTörlés
  4. Rolvisa, nem véletlenül nem varrtam a lábfejére semmit.
    Egyszerűen nem viseli el.
    Lefekvésig elvan zokniban, de az ágyban leveszi. Fűt az egész gyerek, mint egy kályha : ).

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kedves ruha! (És nagyon kedves képek!-)
    Ha ugyan blogtalanul is írhatok ide /mi a fene az az "OpenID"? - Had javasoljak valamit:
    ha a zippzár folytatódik, és egészen elmegy a derékig (tkp. a fenékvágat vonalában:), akkor nem kell levenni a vállról a ruhát pisilésnél! (Mert ahogy leülve-guggolva gömbölyödik a test, a lehúzott zippzárnál éppen-szépen szétnyílik. Persze kétirányból húzható zippzár kell, s nem előlről kell indítani a nyitást, hanem hátulról. (Így a mellkasnál nem kell kinyitni, melegen maradhat.) Próbáljátok ki, egy hegymászó ismerősömnek volt ilyen alsóruhája, és nagyon praktikus (Neki ugyan más tipusú pisilője volt, de nagyon jól állt neki:)
    Minden jót!
    Amália

    VálaszTörlés
  6. Amália!
    Ez nem más, mint a kollektív tudat!
    A minap beszéltem egy kedves ismerősömmel, aki szintén egy ilyen alsóruháról beszélt, és szintén hegymászóval kapcsolatban.
    HIHETETLEN!
    Nagyon köszönöm, hogy megírtad Te is. Ez nem lehet véletlen!
    A következőt már így fogom varrni, bár akkor nagyon pontosan kell szabni, nem lehet utólag toldozni-foldozni!: )

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések