Pénteki lakáspiac


Néhány szó a pénteki "lakáspiacunkról"!
... talán a péntek délutáni időpont kicsit "szerencsétlen" választás volt a részünkről. Ha másért nem is,  a parkolási díjat illetően biztosan.
Lehet, hogyha szombaton rendezzük meg ezt a kis piacot, többen el tudtok jönni, mert higgyétek el remek hétvégi program lett volna. Na de hagyjuk is a "volnákat". 
Szeretném azért megköszönni mindenkinek akik még a munka után eljöttek, hogy megnéztek bennünket és a portékáinkat. 



/ Egy joga klubban kaptunk helyet, ezért néz ki így a fal. Nem inkvizíciós eszközök, ne ijedjetek meg : ) /



Itt még van néhány kép a vásárról.

Megjegyzések

  1. Nagyon szép standod volt, nagyon sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, remélem lesz még legközelebb.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik nekem is a standod. Nem Pesten lakom, így nem tudtam elmenni, de nagyon érdekelne, hogy a cica párnának meggymag a töltete? Elkelt? Megkérdezhetem az árát? Régebben raktál fel képeket a "zsebeidről", varrsz még ilyeneket? Megkérdezhetem azoknak az árát is? Ne haragudj, hogy ennyit kérdezősködöm!A.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon jó ötlet ez a lakáspiac. Ha nem vidéki lennék, nagyon hajlottam volna afelé, hogy elmegyek körbenézelődni.
    És ugye nem adtátok fel, próbálkoztok még tartani, csak akkor mondjuk jobb időpontban?
    Krikszi

    VálaszTörlés
  4. Minden kezdet nehéz, de ami késik nem múlik!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések