Pöttyös az igazi!


Nem tudtam ellenállni ezeknek a nyusziknak, amiket Julcsi is megvarrt.

Az eredeti szabásmintát ITT találhatjátok. 


Megpróbáltam lerajzolni. : )

Megjegyzések

  1. Köszikösziköszi!:) Azt hiszem, ilyet fogunk gyártani idén a locsolóknak.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a sok piros szín együtt! :) Pontosabban: erős hangulata van! :)

    VálaszTörlés
  3. Ahogy látom meg is van a mintám a pihe puha angóra pulcsiból készítendő nyuszikhoz. Pont ilyen egyszerűt képzeltem el. Alig várom, hogy hazaérjek! Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Szuper ötlet! Pont azon gondolkodtam, hogy a kisfiam osztályának kellene vmi kis apróság ajándékba húsvétra! Ezt még az Én drága kisfiam is körbevarrja kézzel! Csúcs! Köszi!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is :o)) Nagyon aranyosak!!

    VálaszTörlés
  6. : )

    Nálam is születendőben vannak a nyuszitestvérek!
    Egyszerű, gyors és kedves!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm az ötletet, készíteni fogok a gyerekeknek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések