Rajta!!!

Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy a "vidéki életemmel" kapcsolatos gondolataimat, bejegyzéseimet ide, ebbe a naplómba írjam-e, vagy a másikba, amit végülis ennek a másik életnek a kedvéért hoztam létre, de már egyszer egy kertészkedős blogomnak befejeztem egy írását...
De az a másik nem is annyira a kertészkedésről szólna, inkább egy kicsit arról a "másik életről".
Ti mit gondoltok erről???

Na ennyit a tépelődésről!
A hétvégén elkezdődtek nálunk is a kerti munkák.

Kiszedtem a tavalyról bennmaradt mángold töveket. Nem tudom, hogy minek is hagytam bent a földben, hisz nem akarok most róla magot venni. Igaz, hogy sokáig hozta a gyönyörű, friss leveleket, de volt annyi a mélyhűtőben, hogy nem szedtem a télen belőle egy árva levelet sem. 


A talaj előkészítve:



Hihetetlen szorgos volt mindenki. / Katica bagoly sapijáról majd később ejtek néhány szót : ) /


Zsófi kérte, hogy legyen neki egy külön kiskertje.
Hát lett!!!
Adja az Isten, hogy minden kívánsága ilyen könnyen teljesíthető legyen! : )



Néhány szem impala krumpli vetőgumót ide a benti a kertbe is tettünk, de a télire való nagyobb mennyiséget, majd megint többen együtt ültetjük el egy nagyobb földdarabon.



Most az idén nem kapkodtam, szép komótosan terveztem meg mindent. Ültem a fűben, és néztem ezt a darabka földet, hogy hova mi is kerüljön, hogyan is legyenek az ágyások? Mi hol volt tavaly, mi mellé, mit tegyek?
Le is ment a nap, mire végeztem!


Megjegyzések

  1. Réka, a mángoldtő nem oylan, mint a spenóté? Mert a spenótét be szoktuk kapálnia földeb, remek tápanyag számára.

    VálaszTörlés
  2. Zaza, a mángold csak ízében hasonlít a spenóthoz.
    A legközelebbi rokona a cékla és Nevezik „leveles répának” is.

    (Itt írok pár szót a spenótról.)

    VálaszTörlés
  3. ja itt: http://rekakertje.blogspot.com/2010/05/nagykoru-vetemeny2.html

    : ))))

    VálaszTörlés
  4. Szerintem sokkal jobb egy blogot vezetni, akkor is, ha néha kicsit zavarosnak tűnik a témák keveredése miatt. Én egy embert egy bloghoz kötök, és sok jó külföldi példát tudnék hozni.
    Az ültetésről meg eszembe jutott, hogy pár éve, mikor apukám még élt, ő is így tervezgette, mi hova kerüljön a mi kertünkben, Gárdonyban. Kicsit össze is szorult a szívem...

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de nagyon-nagyon irigyellek:) De talán idén már én is ülhetek és tervezgethetek...

    VálaszTörlés
  6. Irigylésre méltó hétvégéd volt...
    Egy blognak a híve vagyok. A te világod attól kerek, hogy annyi mindent csinálsz.

    VálaszTörlés
  7. szerintem maradjon egy blog, ez is te vagy, az is te vagy, mindenről jó olvasni, ami te vagy :-))

    (és muszáj ez az átok bizonyítás, h nem vagyok robot?!?! grrrr....néha úgy érzem, csak egy robot tudná ezt az ellenőrző kódot beírni, én túl emberi vagyok ehhez, nem bírom elolvasni)

    VálaszTörlés
  8. Én is irigykedtem, ráadásul még sose ettem mándoldot... Jó volt látni ezt a nagy tevékeny nyüzsgéseteket, inspiráló nagyon, még ha csak cserepekbe dugdoshat is az ember otthon. :-))

    VálaszTörlés
  9. Kedves Réka!
    Szerintem is maradj egy blognál, a saját és a mi kedvünkért is!
    Alig bírom kisilabizálni ezeket a betűket!

    VálaszTörlés
  10. A blogkérédés szavazási eredménye egyértelmű. : )

    Az ellenőrző betűket én is legalább annyira utálom, mint Ti, de én nem tudom, hogy miért, az utóbbi időben rengeteg spamot kaptam. Ezt akartam csak elkerülni, de kiveszem ezt a funkciót, igazán nem akarok senkit terhelni ezzel az ellenőrzősdivel.

    VálaszTörlés
  11. Hogyan lehet a mángoldról magot venni? Tavaly vettem két palántát és bent hagytam őket a földben...
    Sztem maradjon egy blog. Hiszen olyan jó, hogy ilyen sokoldalú vagy!
    Miket ültettél már el? Azt látom, hogy krumplit igen. Én még nem merek kivetni semmit sem, mert nagyon fagyzugos helyen lakunk az erdő mellett. Attól félek a kis palántok elfagynának. Viszont a mosókonyhában csodásan kibújtak a paradicsomok! :)
    Sajnos még mindig nincs elég helyem, hogy több mindent előre palántázzak, pedig olyan jó lenne uborkát, padlizsánt, szárzellert elvetni, hogy mire tényleg meleg lesz, addigra erős palántáim legyenek.

    VálaszTörlés
  12. Ja és még egy kérdés: Ti csíráztatjátok a krumplit vetés előtt? Mert pont tegnap láttam a TV-ben a River Cottageban, hogy úgy jobb kiültetni, ha már előre van csíráztatva.

    Köszi, hogy levetted a szörnyű biorobot ellenőrző betűket!!! :)

    VálaszTörlés
  13. Fróni, a mángold második évben már csak leginkább magra "gyúr".
    Nem nagyon hoz majd levelet.

    Igen, mi csíráztatjuk a krumpli vetőgumóját.

    A paripalántáim nekem is olyan szépen kibújtak,a paprikák még nem. Még tököt, cukkinit, uborkát fogok palántázni, de nekem sincs ehhez túl sok helyem. Sajnos. : (

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések