Virágom-virágom





Nagyon szeretem varrni ezeket a pihe-puha babajátékokat.
A virág közepébe töltöttem egy kis zörgő fóliát is, így egy kicsit zörög gyömöszkölés közben.

Megjegyzések

  1. Réka, ezek olyan bájosak, hogy nekem is kellene egy! De lehet, hogy Apa rossz néven venné!:)Az enyémek már növögetnek, de mind a három őrzi a tentijét. Sőt az egyik 13 éves (fiú) még mindig elrejti a táska legaljába, ha valahol ott kell aludni! Azt hiszem ezek a szerelmek egy életre szólnak!
    További jó munkát ezekhez is! A szappanokat is szeretjük!!

    VálaszTörlés
  2. Igen, ezek a szerelmek biztosan egy életre szólnak.
    Én olyan 12 évesen, hogy mutassam, már milyen nagy vagyok, kidobtam a tatimat, amit sajnos senki nem vett ki a kukából. Máig bánom....
    Nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Eddig is tetszetta, mit itt láttam.De most, hogy előkerült a szundi, egyenesen a szívemhez férkőzött!
    Szeretettel gratulálok!
    Júlia

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések