Cseresznyevásár 2012




Múlthét végén ismét megmutatta kicsi falunk, hogy nagyon színvonalas vásárt tud szervezni.

Szombati napon a Szeredás együttes szórakoztatta  a vendégeket,

élő zenével:

kisdobossal:


vásári komédiával:


















Volt még sok minden:

népi játszóház:
néptánc: Kenderesről illetve helyi tánccsoport:


gólyalábasok:
főzőverseny:



kisvonatozás keresztül a falun:

 Cseresznyecsendőrök vigyázták a rendet. Bár nem volt rendetlenség : )


A tombola fődíja egy cseresznyés bicikli volt:
Csak néhány képet mutattam a teljesség igénye nélkül. ( Itt még több kép.)
Volt még annyi minden, ügyességi versennyel választottunk cseresznye királyt illetve királylányt, akik körbekocsizták a falut.
Lehetett lovagolni, kocsikázni, biciklit kölcsönözni.
Könnyűzenei koncertekkel zárult a szombati nap.

Jövőre is lesz Nagykörűben cseresznyevásár, próbáljatok minél többen eljönni, mert amellett, hogy kedvező áron tudtok cseresznyét vásárolni a termelőktől, nagyon színvonalas műsorral is várunk Titeket!

Megjegyzések

  1. Hűűű de klassz lehetett :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. : )
      Tényleg nagyon színvonalas programmal várta a falu az idelátogatókat!!!

      Törlés
  2. Réka, nagyon tetszik a standod! Igazán van benne minden, mi szem-szájnak ingere... :-)
    Nagyon ízléses!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte féltem tőle, hogy nagyon zagyva lesz, de amikor elhittem, hogy ez amolyan szatócsbolt, akkor már megnyugodtam. : )

      Törlés
  3. Láttam a tv-ben, a riportot a fesztiválról. Bár ott inkább csak a cseresznye áráról volt szó!:( Rájöttem, hogy miért létrából készültek a standok, meg miért piros! (Egy év alatt csak összehoztam!) A Szeredás az jóóóó! Szeretem! Gólyalábasok nálunk is lesznek hétvégén, mert
    gólyafesztivál lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gólyafesztivál...
      hát ez csuda jól hangzik!!!

      Törlés
  4. Sok szép munkád van,gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz lehetett! És ez a cseresznyés bicaj....!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az a bicaj...
      pedig én vettem meg a nyerő szelvényt, valami hiba csúszott a gépezetbe! : )

      Törlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések