A játék nyertese!


True Random Number Service

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
15
Timestamp: 2012-06-22 18:01:09 UTC



Iszonyatos vihar volt nálunk az éjszaka, nem is volt internet egész nap, pedig ezzel a bejegyzéssel szerettem volna kezdeni a reggelt. 
Most Nagykörűben vagyok, igaz, hogy most itt esik, de az internetet veszélyeztető vihar nem kerekedett!

És akkor amit ígértem!
A játék nyertese a 15. hozzászólást író jeszizsu!

Gratulálok!
A nyereményed egy olíva szappan és egy tégely pihe-puha sheahab.


Megjegyzések

  1. Ó! De jó a nyertesnek! :) Gratulálok! Köszönöm a játékot! Szép estét!

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm, hogy velem játszottál!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nagyon szerencsés nyertesnek! :o) Köszönjük a játékot!

    VálaszTörlés
  4. Jaj-jaj-jaj! Köszönöm!!! De örülök, nem szoktam én nyerni ... :)De, kedves,hogy így igyekeztél tudtomra adni, én pedig csütörtök óta fel sem néztem az internetre, lévén, hogy élvezem éppen a vidéki létet, és ezzel együtt az net nélküliséget. Most is csak egy kölcsönről, éppencsak, de mostmár nem veszek el. Mégeegyszer KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
  5. Jeszizsu, gratulálok, írok emailt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, mégsem!
      nem találom az email címedet!
      Légyszi akkor Te írj nekem a katbo25@gmail.com ra.

      Törlés
  6. Megérkezett! Köszönöm! :)

    http://teszekveszekvacakolok.blogspot.hu/2013/01/nyertem.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elmondod a véleményedet!

Népszerű bejegyzések